Pagrindinė komunikacija susideda iš dviejų esminių elementų:
1. Komunikacija su esamais klientais
Komunikacijoje su esamais klientais itin svarbus profesionalumas bendraujant su jūsų klientais. Tokiu būdu yra stiprinamas ryšys tarp kliento ir jūsų verslo, taip paverčiant klientą vis lojalesniu. Visiems žinoma, kad parduoti produktą ar paslaugą esamam klientui yra kur kas paprasčiau ir reikalauja gerokai mažiau investicijų bei pastangų, lyginant su pardavimu naujam klientui. Būtent dėl šios priežasties privaloma gerbti ir ypatingai rūpintis esamais klientais.
2. Komunikacija su potencialiais klientais (nebūtinai siekiant jiems parduoti)
Šis komunikacijos būdas ypatingai tinkamas tiems verslams, kurie svarsto apie naujo produkto/ paslaugos išleidimą į rinką, tačiau nėra žinoma, kaip rinka priims tai, ar bus susidomėjimas, ar klientai pirks jūsų naują produktą? Tad prieš pradedant kurti naują produktą ar paslaugą, itin pravartu jį pasitikrinti realioje rinkoje bei atlikti analizę. Tokiu būdu mažinama rizikos tikimybė bei išleidus naują produktą ar paslaugą galima bus užtikrintai žengti į rinką.